Friday 27 January 2012

al fatihah ....

permulaan tahun baru yang menyedihkan ...
pada haru jumaat yang lalu ,, 20 januari 2012 ,, 
aku bukak laman web kementerian pelajaran ,, untuk memeriksa namaku samada layak untuk ke sekolah berasrama penuh ...
tetapi hampa .......
namaku tiada disenaraikan di mana mana sekolah pun .....
tak pe ... bukan rezeki ... tggu second intake pulakkk 
belum hilang sedih ... petang aku bukak fb pkai hp aku ...
tgh skroll tetiba terbaca satu artikel 
"IZWAN PILUS MENINGGAL DUNIA"
 
yaAllah .... he is my favourite singer ...
aku rasa macam nak menangis guling guling kat situ ...
kenapa berita sebegini terjadi ??
ade hikmahnya ....
tuhan lebih sayangkan dia ...
padahal baru pagi tuh aku menyanyi lagu die ...
"kembali senyum" dan "indah lelapku"
tetiba die da pergi meninggal kita ...
thun lepas arwah faizal yusop ... (tu pun pelakon kgemaran aku)
pastu achik spin (yg tu mmg favourite family aku)
thun ni dia pula .....
pastu tgok melodi ,, tgok kawan kawan die .. esp adik die ARIL AF menangis ...
aku pun menangis ....
sesungguhnya arwah adalah org yang sgt baik ...
semoga tuhan menempatkan die di tempat org org yang soleh ...
AMINN ..
dan semoga aku mendapat tawaran untuk second intake ...
AMINN...


 
 
 
 
 
 
"kekasih usah merasa ragu dan sangsi ,, kekasih cintaku takkan terbelah bagi ,, keringkan lah air mata di pipimu sayang ... KEMBALI SENYUM ..."

0 comments: