Saturday 11 February 2012

nasib nasib nasib ....

assalamualaikum ,,,, 
entry kali ni agak marah ,, so jgn trkejut lah 
aku nak story lah sikit ,, 
ni haaa kt sekolah aku nyh ade sorang ckgu .. sekarang nih da jd ckgu bi aku lah ..
dr akhir tahun lps lah aku dgn ckgu da berhubung melalui fb ...
aku oke je dgn die ,, aku mmg suka style die yg rapat dgn budak budak ...
aku hormat kan die ..
ok fine ...
tetiba ... dalam sekelip mata je aku dh mula curiga dgn perangai ckgu nyh ..
tetiba ckp aku bocor rahsia die ngutuk org ..
what theeee ???
aku agak terkejut jugak ,, tp aku chil lg ,, mybe die just tnye je ..
pastu die ckp ade pulak org yg knal aku ckp kt die yg aku jenis yang suka bocor rahsia org ...
wehelllooooo ,, spe lah yg report tu kan ,,,
msty die dalam kalangan kwn aku jugak ,, ye lah ( da lama knal aku )
msty la kwn kwn aku jugak ...
tp wei ... tolong sikit ea ,, kalau nak ftnah tu ftnah lah yg baik baik skit ...
ni takkk ,, aku nyh mmg kecoh tp aku tak de lah nak bukak aib org ..
kalau aku da gatal mulut sgt nak bongkar rahsia org ... aku akan tnye tuan punya rahsia dlu ..
kalau die ta kasi aku tak bgtau ..
tu lah yg org salah paham agaknya ...
ckap aku nyh suka sebar rahsia org ..
walaupun aku tak tahu sape org nyer
tp igt ,, sepandai pndai tupai melompat akhirnya jatoh jugak ...
aku doakan lah spe yg sebok memfitnah tu tak senang hidup ,, 
die tgh bljr lg kan ?? aku doakan lah die susah nak bljr..
n untuk org yg suke dgr dan percaya ckp org ,,
better dgr penjelasan 2 belah pihak ..
kite tak tau org yg mengadu kt kite tu suke ke tak dgn org yg die ftnah tuh...
so jumpa dpn dpn ,, tak yah lah nak ckp blkg blkg ,,,
n lg satu ... setiap manusia tu tak sempurna ..
so kalau da tau diri tu tak sempurna ,, tak payahlah nak memebenci sgt dgn org laen ..
aku ade pegang banyak rahsia org ... 
kalau aku nyh jenis yg sebar rahsia org ,, mcm ape yg ckgu aku tu ckp ..
aku sebarkan je spe die yg sbnr ...
aku tak ugut .. tp kau nak tgok perangai aku kan ..
maen tuduh tuduh pulak tuh ... 
k fine ... kalau aku da hantu dgn kau ..
kau takkan ade ruang nak sorok muka kau kalau aku bukak cerita AIB kau ...

jaga skit ea ... kalau tak kenal aku ,, cube knal aku .. bukan trus nak menuduh aku ...
HAHA kau TERASA ???
mmg kau pown .. !!!!

0 comments: