Sunday 19 February 2012

hari sedih

huhu ,,, 
assalamualaikum...
dear readers (takde pun)
aku tgh rasa sedih sesangat nyh..
why ?? why ?? why ???
knapa awak buat saya mcmne ???
knpa awak buat saya mcm ne ??
hak elehhh da macam cter yg kt samarinda tuh ...  "jujur aku dayus"
knap aku cmne ??
ne semua pasal lelaki impian aku ,, cewahhhhh !!!
yg baik baik dpt tittle couple .. knap lah die nak reverse balik jd TTM ???
(teman tapi mesra)
why ??
penat je aku dok usha die ...
bila da dpt aku rasa happy giler ,, tp tak lama..
kalau tak ready knp terima ???
knp approve??
die yg tnye aku nak ke tak jd kapel die...
lastly die yg buat cmne ...
aku tacing !!!!!!!!!
dlm otak cume bertnya 
knp ??
knp ??
KENAPA ????
tak pe lah ... die nak pekse kannnn
aku pun tanak paksa die ...
let him be
tp hanya satu yg saya nak awak tau ...
saya tetap sayang awak walau ape yg terjadi ...
sehingga saya jumpa org sehensem JANG GEUN SUK
baru saya berubah hati ...


*melalut

0 comments: