Friday 27 April 2012


aku , ain , farah (bak)

assaamuaaikum..
entry kali ni sedih sikit...
nampak tak gmbr kt atas nyh ??
ni gmbr kawan kawan aku ..
ad lg ramai ...
tp yg aku nak story adalah kwn aku yg kt sebelah aku tuh ..
jgn tgok yg blkg tuh -,-
nama dia Farah Najihah binti Ithnin
kitorang panggil dia bak
entah sebab apa
dr form 1 smpai form 4 ni
setelah mendapat keputusan pmr yg cemerlang nyh
ramai kengkawan aku yg pindah
asanya geng kami yg digelar geng Gagak Hitam sebab selalu pkai skaf hitam
ada lebih kurang 8 org
mmg rapat 
hubungan semakin rapat dr akhir tahun f 2
walaupun sering bergaduh tp kami tetap berbaik
sehinggalah pd awal tahun kami tingkatan 4
satu demi satu kawan aku tinggalkan aku a
berhijrah ke sekolah lain
sehingga hanya tinggal kami bertiga 
aku , syaza , dan bak
tp aku igt kitorg akan same same amek spm kt sesega
sangkaanku meleset
bak secara tiba tiba mendapat tawaran ke MRSM Kuala Klawang
bayangkan perasaan ku pd mase itu
gembira tp dlm hati diselubungi kesedihan
yg paing menyayat hati aku
pemergian dia hanya segelintir sahaja yg tahu
kerana panggilan itu dtg secara mengejut
hari selasa dpt panggilan , hari rabu dia bgtau aku dan hari khamis dia da pergi
semua guru agak terkejut dgn perpindahan bak
aku menangis
same ketika kawan kawan yg dulu pindah
sekarang aku da tak de kwn dlm klaz tu
aku sedang mencari kwn sebaik bak
aku terkilan sbb bak tak de nak tlg aku dlm addmath lg
aku sedih :'(
hanya doa yg dpt aku kirim untuk dia 
SEMOGA KAU BERJAYA BAK !!

hanis , aku , ika , kak syafigah , ain
zain !! :'(

aku , ika


0 comments: