Thursday, 5 April 2012

hey girl

hey hey hey hey .. aku ta percaya cinta ...
aku tak percaya cinta ..
AKU TAK PERCAYA C.I.N.T.A
hurmmmmm ... ye ke ???
nak tak nak terpaksa percaya jugak ...
sebab ape ???
sebab aku da jadi mangsa cinta
memang menyiksakan siotttt
betul lah org kata kalau bercinta tak igt dunia 
mandi ta basah , makan tak kenyang , kerja tak jalan
tp aku mandi sentiasa basah ,, makan mmg ta pernah kenyang .. kerja ?? mmg ta pernah jalan
ni semua sebab yang LELAKI
susah kalau kita terlalu sayang kan lelaki itu ... parah hidup aku 
 semua kengkawan aku bg semangat kat aku supaya tak tersungkur menjadi mangsa cinta 
thanks frenz
tp korang ta faham
dia lain dr lelaki yg pernah aku jumpa
die ta mcm lelaki lain
die perfect bg aku
kalau korang pun ,, korang takkan sanggup kehilangan lelaki sebaik dia
tp ?? takkan aku nak jd perigi lagi
da penat jd perigi
bosan

hurmmmm .. apa agaknya pegakhiran cerita nyh ??

0 comments: