Friday, 3 February 2012

sahabat ku ...

sob sob sob ...
hari nyh ,, mggu nyh ,, bulan nyh ,,
aku akan dapat rasakan ape itu rindu yang sebenarnya ...
kawan baik kesayangan aku akan berpindah ke MRSM Pangkalan Chepa..
jauh kan ???
tp nak wat cmne ,, die nak menuntut ilmu .. takkan aku nak larang pulakkk
ape yang aku boleh tentang SI DIA YANG SPECIAL 
die mmg special untuk aku ... seorang yang penyabar ,, periang ,, baik hati ,, pemalu ,, pendengar yang setia ,,pengubat duka ,, ketua tingkatan yg bertanggungjawab dan yang paling aku sayang ialah die
 KAWAN YANG SEJATI
bg aku takkan ade yg bole gantikan dia di sisi aku ...
die yang selalu dengar keluhan aku ,, dengar cerita cinta aku ,, dengar kemarahan aku ,, dengar semua lawak bodoh aku ,, 
die ade ape yang org laen tak de ... 
aku tak dpt bayangkan dia tak de kt sisi aku ,,
spe yang nak temankan aku balik ?? siapa nak temankan aku tepon mak aku ?? spe yang nak aku kongsi segalanya ?? spe yang nak bg jwpn untuk keje umah aku yg tak siap ?? 
siapa ?? SIAPA ??
walaupun die selalu jd tempat untuk aku mengamuk ,, tp die ta pernah kecik hati pun dgn aku 
die mmg special ...
tp seperti org yg selalu ckp ,, 
SETIAP PERTEMUAN AKAN ADA PERPISAHAN
aku akan jumpa perpisahan tu ...
perpisahan yg agak lama bg aku ;...
aku akan merinduimu sentiasa kawan ...
aku nak kau tahu .. 
KAU LAH KAWAN AKU YANG TERBAIK ..
KAU LAH PENDENGAR AKU YANG SETIA ...
KAU TAKDE GANTINYA 
AKU AKAN DOAKAN KEJAYAAN KAU KAWAN ...





#mood :sedih ,, menangis ,, terkilan ,, ralat ,, kecewa ,,#

0 comments: